1/4
Olle Ludvigsson, vd för Lawsons användarförening för Movex, Maf: "Nej, jag har inte funderat över att blogga. Förundrar mig mest över hur folk har tid att både skriva och läsa bloggar."
2/4
Thomas Svahn, konsult inriktad på beslutsstöd på Guide: "Ja, några exempel är tillfälliga bloggar när vi deltar i events, exempelvis en Gartner-konferens eller liknande, företagsinterna bloggar inom beslutsstödsområdet för att dela tankar och idéer till våra konsulter, samt en blogg på företagets webbsajt för att dela tankar och idéer till kunder och samarbetspartner."
3/4
Anna Markelius, marknadschef på Accenture i Sverige: "Nej, inte personligen, det känns inte aktuellt eftersom jag har för ont om tid. Om jag skulle blogga skulle jag vilja att det blev bra och att jag hade möjlighet att lägga ned den tid som behövdes."
4/4
Jonas Eklund, informatör på Handelshögskolan: "Ja, jag har funderat på att börja men bloggar inte för närvarande. Jag jobbar med musik och har funderat på att börja blogga om detta. Dock inser jag att min tid inte räcker till för att blogga kontinuerligt."